Thursday, April 27, 2017

Kohila ANK korraldas toreda päeva

Projekti "Minu vaimsus" raames korraldas Kohila ANK  19. aprillil meile toreda trummide töötoa.

3.klassi õpilased mõtisklesid: Kui  meile tulid koolimajja õpetajad trummidega, siis ma mõtlesin, mis inimesed tulid ja milleks. Saime teada, et hakkame koos trumme mängima. Need pillid on tegelikult džembed.  Mulle meeldisid need pillid, olid nii lahedad! Me tegime kahes osas mängimist: üks pool lastest  näitas ette ning teine pool tegi järgi.  Kui ma mängisin pille, siis vahepeal me Hele Noraga lõime üksteise pille. Minul oli kohe see lugu, et mul oli natuke igav.
Me istusime kõik ringis ja saime näidata  ja mängida enda välja mõeldud rütme. Mulle meeldis džembega mängida, kuna ma pole kunagi enne mänginud. Väga tore oli see, et sai mõelda ka ise rütme välja, aga ka järele teha. Mulle meeldis džembet mängida, kui õpetaja andis rütmi ette. Kui ma tulin klassi, siis mul väga valutasid käed.  Mulle meeldis see, et pärast džembe mängimist olid käed naljakalt punased. Kui meil toimus see džembe mängimine, siis mul hakkas käte pealt lausa nahk maha tulema ja see on siiamaani nii. See ei häiri mind, aitab meenutada vahvat päeva Mul tuli trummimäng hästi välja, sest ma olen varem harjutanud ja mul on enda trumm kodus.  Mulle meeldis väga! 

TÄNAME KOHILA ANK-i! 

Fotod: RÕÕM DŽEMBEDEST

No comments:

Post a Comment